سبد خرید 0

نصب کفپوش ورق وینیل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 16 آذر 1399 در ساعت 23 : 57 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

نحوه نصب کفپوش ورق وینیل

بررسی اجمالی

    زمان کار: 4 ساعت

    کل زمان: 5 ساعت

    عملکرد: 75 فوت مربع در حمام

    سطح مهارت: پیشرفته

    هزینه تخمینی: 150 تا 300 دلار

کفپوش ورق وینیل یکی از بادوام ترین و ضد آب ترین مواد کفپوشی است که می توانید آن را در خانه خود نصب کنید. کفپوش ورق وینیل، پوشش کف ایده آل برای آشپزخانه و حمام (تقریباً 100 درصد ضد آب) است - ادعایی که تعداد اندکی از کفپوش های دیگر می توانند آن را ارائه دهند.

برخی از افرادی که می خواهند خود کار نصب را انجام دهند ممکن است از کفپوش ورق وینیل دور شوند، با این تصور که نصب آن بسیار دشوار است. نصب ورق وینیل چند جنبه زیرکانه دارد، اما با دانستن راه حل ها، هیچ یک از آنها غیرقابل عبور نیست.

نصب کفپوش ورق وینیل

Loose-lay یک روش نصب کفپوش ورق وینیل است که از استفاده از چسب زیاد برای چسباندن کفپوش جلوگیری می کند.

با این وجود، جابجایی کفپوش امکان پذیر نیست. وزن ورق وینیل و اصطکاک آن با زیرلایه، به ثابت نگه داشتن آن کمک می کند. تخته های قرنیز محیطی و قسمت کناری کفپوش لبه ها را در جای خود محکم می کنند. در سرویس های بهداشتی، (زمانی که توالت فرنگی روی کفپوش نصب شده است) یک نقطه امن دیگر ایجاد می شود. سرانجام، نوار چسب دو طرفه برای جلوگیری از حرکت به مناطق اصلی پرترافیک اضافه می شود.

از آنجا که درزها نقاط جدایی بالقوه هستند، با استفاده از این روش، حداکثر از یک درز استفاده می کنید.

نصب و راه اندازی آزاد در مناطقی که 100 فوت مربع یا کوچکتر هستند بهترین عملکرد را دارد. حمام و آشپزخانه های کوچک اتاق های خوبی برای نصب کفپوش ورق وینیل به این شکل است.

نکاتی برای نصب کفپوش ورق وینیل

    برای در نظر گرفتن میزان هدر رفت احتمالی، حدود 5- تا 10 درصد ورق کفپوش اضافی بخرید.

    تا حد ممکن انسدادها را برطرف کنید: دریچه های سیستم گرمایشی، قفسه های قابل حمل و حتی توالت و کابینت. برداشتن این موارد کار شما را زیاد می کند اما نصب کفپوش را آسان تر و به ثابت نگه داشتن آن کمک می کند.

    برای حمام و سایر فضاهای کوچک با عرض کمتر از 12 فوت، درزگیری لازم نیست زیرا رول های ورق وینیل معمولاً 12 فوت یا بیشتر عرض دارند.

آنچه شما نیاز دارید

تجهیزات / ابزارها

    ماله

    کاردک

    ابزار نوسانی چند قسمته

    پیچ گوشتی دستی

    دریل شارژی و مته

    ابزار چاقو

    نوار اندازه گیری

مواد

    کفپوش ورق وینیل

    مواد پرکننده آماده شده از قبل

    نوار مخصوص دو طرفه

دستورالعمل ها

1-    کفپوش را آماده کنید

    قبل از شروع نصب، کفپوش وینیل را به مدت 24 ساعت در محل مورد نظر قرار دهید. دمای 65 تا 85 فارنهایت را حفظ کنید تا بتوان آن را راحت تر باز و صاف کرد.

2-    انسدادها را بردارید

    تمام تخته های قرنیز و قالب ها را بردارید. در صورت وجود نوارهای انتقال در کف، آنها را با پیچ گوشتی دستی یا دریل شارژی بردارید. توالت را بردارید. جلوی ورودی توالت را با یک پارچه بپوشانید تا از افتادن ابزار در لوله فاضلاب جلوگیری کنید. کابینت دستشویی را بردارید.

    نکته: برای بازسازی حمام، در صورت قرار گرفتن وان حمام یا دوش در جای خود، نیازی به برداشتن آنها نیست.

3-    سطح زیرین را آماده کنید

    کف زیرین باید کاملاً مسطح و فاقد شکاف، درز یا گچ باشد زیرا می تواند به سطح نرم وینیل منتقل شود. برای پرکردن نقاط کم ارتفاع تا حداکثر ضخامت 1 اینچ، از ترکیبی از وصله کردن و ترکیب سطح استفاده کنید. برای فرو رفتگی عمیق تر، طبقه زیرین را ترمیم کنید. با ماله، ترکیب را روی شکاف ها و درزها پخش کنید تا کف صاف و یکدست شود.

4-    برش زیر درب

    برای برش زیر درب به میزان 8/1 اینچ از ابزاری استفاده کنید که مجهز به تیغه مخصوص چوب بری است. در غیر این صورت، می توانید رویه درب را برداشته و پس از کفپوش کردن آن را دوباره نصب کنید.

5-    ورق کفپوش را برش دهید

    هرگونه سیستم گرمایش از کف را خاموش کنید. کفپوش وینیل ورق را طوری برش بزنید که به اندازه اتاق باشد، به علاوه میزان تقریباً 4 اینچ از هر طرف اضافه تر. کفپوش وینیل را در داخل اتاق قرار دهید تا قسمت اضافی آن به دیوارها منتهی شود. اجازه دهید کفپوش حدود 2 ساعت در اتاق استراحت کند تا بتواند متناسب با اندازه اتاق شود.

    نکته: گرم نگه داشتن اتاق به انعطاف پذیری کفپوش کمک می کند.

6-    برش ها را آسان کنید

کفپوش در گوشه ها جمع می شود و بریدن کناره ها را برای شما دشوار می کند. برای از بین بردن این تنش، بریدگی های گوشه ای ایجاد کنید. ابزار چاقو را در گوشه ای، در پایین ترین قسمت قرار دهید، سپس یک برش به سمت بالا بزنید تا کفپوش سر جای خود قرار بگیرد.

7-    اطراف کناره ها را برش بزنید

کفپوش را در جایی که دیوار و کف به هم می رسند برش دهید. تا آنجا که ممکن است به گوشه آن نزدیک شوید تا تمام کفپوش توسط قرنیزهای دور پنهان شود. لبه قسمت توالت را مشخص کنید و دور آن را برش دهید.

8-    نوار چسب اضافه کنید

کفپوش ورق وینیل را برداشته و کنار بگذارید. مطمئن شوید که صاف بماند. نوارهای چسب دو طرفه را در چند قسمت اصلی پر ترافیک اضافه کنید: کنار در، جلوی وان یا دوش و جلوی کابینت.

9-    کفپوش وینیل را بگذارید

ورق کفپوش را دوباره در فضای نصب قرار دهید. اطمینان حاصل کنید که کفپوش بین نوارها چسب ها تا نخورده یا جمع نشده است.

10-                        قرنیزها و سایر موارد را جایگذاری کنید

توالت، کابینت و دریچه های سیستم گرمایشی را نصب کنید. تخته های قرنیز و ... را نیز نصب کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()